Groeten uit Axel - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Niels Koorevaar - WaarBenJij.nu Groeten uit Axel - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van Niels Koorevaar - WaarBenJij.nu

Groeten uit Axel

Blijf op de hoogte en volg Niels

14 November 2012 | Frankrijk, Hyères

Met nog 2 en een halve dag werken voor de boeg wordt het toch tijd om mijn koffers te gaan pakken. Het normale begin van een verslag over het verschil in weer en temperatuur dus ik ga jullie daar niet nog is over informeren. Al lijkt het verschil alleen maar groter en groter te worden nu het dan ook bijna zover is: retour en hollande.

In de laatste week heb ik eIgenlijk alleen hier en daar wat gefeest. Ik was al uitgenodigd bij rosa op de koffie en ook een onschuldig etentje met delphine en celine liep uit in een groot supriseparty met rosa en julie erbij. Die week ervoor zijn we met michael een pizza gaan eten en de cadeautjes vlogen ons rond de oren. Het topcadeau was echter een gateaux receptenboek. Dit is natuurlijk waar een groot deel van onze stage op gehammerd werd. Eigengemaakte taarten op het ontbijtbuffet is een feit in Terrasses de Bailli.

Verder heb ik van Isabel nog een zelfgetekende donald duck op een voetbal gekregen. Dus in het kort ik ben niet achtergesteld hier!

Gisteren kwam er nog een kaart binnen van mn opa en oma met fotos van axel. Ik heb deze fotos vergeleken met de omheving hier en dan moet ik concluderen dat het hier echt geweldig mooi is. Maar ik moet ook zeggen dat er niks boven Axel gaat, dus vertrek ik vrijdagavond in de voiture met Guel richting hyeres.

Maar we vertrekken niet zonder de dag af te sluuiten met een goed glas wijn! Want als ik een ding hier geleerd heb is dat elke dag een wijntje toch echt een groot feest is.

Tot volgende week!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Hyères

Stage Saint Tropez

Recente Reisverslagen:

14 November 2012

Groeten uit Axel

01 November 2012

c'est la vie

04 Oktober 2012

Stagebezoek

10 September 2012

meeR en meeR zomeR

03 Augustus 2012

Fete met Jeroen de Smit
Niels

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 1206
Totaal aantal bezoekers 6280

Voorgaande reizen:

23 Juni 2012 - 30 November -0001

Stage Saint Tropez

Landen bezocht: